tisdag 10 maj 2011

Ordbajsning lönar sig

Så är det bevisat igen; om man på en tenta drar till med svåra ord och konstiga formuleringar så kan man inte misslyckas!

Jag fick ett fett B (två skitpoäng från A! jag börjar se ett irriterande mönster här...) på marknadsföringstentan! Helt otroligt! Svåraste tentan hitills och jag missar 6 poäng (av typ 90). WTF!!!

Nu kan jag slöa mig igenom uppsatsen, jag lär inte få så dåligt slutbetyg på den här kursen! WEEEEE! :D

Jag är riktigt stolt över mig själv!

Imorgon ska jag ha opposition på ett uppsatsutkast som består av 1 sida förvirrad text. Det ska vara tio minuter långt och jag lär behöva ta till med samma medel som jag gjorde på tentan för att få det att gå ihop... Eller så kan jag försöka prata väldigt långsamt.

För övrigt är det nu bara tre tillfällen kvar i skolan sen är det sommar!!!! Ska faktiskt bli väldigt skönt att slippa det här ämnet. Även om det är ett roligt ämne eftersom det inte finns så mycket forskning kring det så har det varit ett ganska jobbigt år. Kanske just för att det inte finns så mycket skrivet. Uppsatsen kommer ju mest att bygga på lösa antaganden och amatörmässigt dragna slutsater utan någon som helst akademisk back-up.

Vi får se hur det går.

Inga kommentarer: