fredag 20 maj 2011

Hår

Men gaah. Det är ännu en gång bekräftat att man INTE bör kolla upp olika problem på internet.

Eftersom håret på min högra sida börjar bli riktigt konstigt, slitet, torrt och tunnt, så googlade jag naturligtvis "hair loss on right side".
Det verkar som om jag inte är ensam om det här fenomenet. Hittade en hel del forum där folk klagar på att håret tunnas ut på just
höger sida samtidigt som håret på den vänstra sidan är skitfint. Samma sak för mig, fult på höger, asnajs på vänster.

Naturligtvis tar det i varje forumtråd ungefär 3 sekunder innan någon hypokondriker droppar bomben, "COULD BE CANCER".

Jamen självklart.

Men tror mer på att mitt problem beror på att högra sidan börjar bli grå. Oj, vänta nu... Där är ju en sak till... Jag har bara gråa strån på höger sida.. WTF!!!!

Tur för mig att Domedagen inträffar på lördag. Då behöver jag inte oroa mig något mer.

Inga kommentarer: