söndag 8 maj 2011

Nu börjar det!

Okej, nu kommer jag inte att köpa några fler kläder det här året. Undantag kan dock göras för ett par nya jeans under sommarrean. Har nu endast ett par som det inte är hål på, men de sjunger även de på sista versen :C

Nu ska jag verkligen gå in för det här med att ändra om redan existerande plagg och sy nya själv!

Just nu sitter jag och kollar efter lite tips om hur man gör sockor av gamla stickade tröjor. Har en ful, jävla lång, brun sak från gymnasiet som jag sprättat bort dragkedjan från (spara alltid dragkedjorna) som jag tror skulle passa ypperligt för ett sådant projekt.

När jag är klar med att ändra min egna garderob kommer jag hem till ER, så kasta för faaaen inget. Då blir snåljåpen arg :C

Jag tänker göra strumpor av ALLA era plagg!!! Bara så ni vet :D :D :D :D

2 kommentarer:

Dani sa...

vad bra att jag inte har kastat mina två blåa Ikea påsar med saker da... å jag kommer nog rensa lite mer i garderoben innan resan, så då kommer det bli mer :)

.... sa...

Jag ska göra strumpor åt dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD