torsdag 19 maj 2011

:|

Nu börjar jag bli sådär extremt trött på universitetet och mitt ämne igen. Ibland känns det verkligen värdelöst. Liksom, vad har jag att ebjuda kunskapsmässigt efter mina studier är avslutade? Ja, inte ett skit!

Jag kände dessutom en riktig avsmak för Stockholm byggas upp igår när jag var där. Den staden är nästan lika värdelös som jag är. Shoppingen i centrum suger, folket suger och arkitekturen runt Sergels torg är riktigt vidrig. Jag känner mig ALDRIG välkommen i den där stan.

Att flytta dit som jag tänkt känns inte så jävla lockande ändå. Visst, det skulle vara riktigt trevligt att slippa åka tåg, men vad skulle jag egentligen göra om dagarna om jag bodde där? Det blir mycket fritid när man studerar och man kan ju inte alltid fylla denna med plugg. Jag känner inte en själ i Stockholm och jag lär ju inte heller få några nya vänner att umgås med.

Ja, jag börjar få lite panik över hösten OCH RESTEN AV MITT LIV!!!!! :C

Det enda rätta vore att flytta ut i skogen och bli självförsörjande.

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats vars frågor jag inte lyckats få några svar på genom min analys.

Haha, FAIL.

Inga kommentarer: