måndag 23 maj 2011

IT NEVER ENDS

Min uppsats blir bara mer och mer invecklad. Skiten ska vara inne på torsdag, och jag börjar bli väldigt orolig över jag verkligen ska få ihop allt. Bara introduktionen är på 7 sidor!!! Det är inte normalt för en b-uppsats... Tror jag. Mitt intro i kandidatuppsatsen låg på 6 sidor.
Det är också ganska svårt att se om jag motsäger mig själv någonstans... Det är så mycket analys att jag knappt kan kolla på texten utan att bli rätt förvirrad. Eller, jag känner mig förvirrad efter att ha skrivit 6 timmar i sträck hitills idag.

Antingen blir den jättebra, eller så kommer den att suga. Finns inget mellanting!

3 kommentarer:

Dani in the World sa...

OMG... 7 sidors inledning... kan du inte skiva min uppsats oxå...

.... sa...

Haha... även om du erbjöd tio miljoner för arbetet skulle jag tveka XD

Måste ju spara energin till masteruppsasten också!!! tjohej :C

Rossa sa...

Länge sedan Madde, vi borde ses snart :)