lördag 29 augusti 2009

Powerrrr!

Ja, jag vet att det kan vara lite svårt att förstå men... Jag har börjat motionera!

Jag försöker jogga, men, jag får riktigt ont i knäna och jag är faktiskt lite orolig just för mina knän. Pappa var en riktig hurtbulle när han var yngre och spelade fotboll, åkte skidor och sprang och allt och han var ju för två år sedan tvingad att skaffa sig nya knäleder för att kunna gå. En operation jag inte vill genomgå när jag blir äldre (rullator i tre månader någon?).

Men iaf, jag har alltså bestämt mig för att bli lite mer... Spänstig. Så jag försöker nu powerwalka (eller vad kallas det). Alltså, gå snabbt och med långa kliv. Jag tror att jag lyckas fått in en rytm som är bra för mig. Smärtan jag just nu känner i rumpan är faktiskt riktigt... skön.

När jag ute igår morse såg jag föv en man i kostym på en longboard (andra gången i år jag ser en sådan!). Maria, om du skaffar en gör jag också det. Det ser riktigt kul ut. Steget kan väl inte vara så långt från inlines till bräda? Eller? Åååh. Jag (vi) kommer slå ihjäl mig (oss) :D

Inga kommentarer: