torsdag 20 augusti 2009

Fakk.

Var i Stockholm igår och registrerade mig på SU. Innan jag åkte hem klippte jag mig på centralen. Ja... Det som bara skulle varit topparna blev. Kort. FÖR kort. OCH uppklippt. VAD FAN? Jag är minst sagt inte nöjd och känner mig aningnes lemlästad.

Plus att jag var tvungen att försöka förklara vägen till närmaste McDonalds utanför Urban Outfitters. PÅ ENGELSKA. Märk väl att jag nog inte skulle klara det ens på svenska.

"Mcdonalds?"
"Oh... Uuuuuhm. Take that road *pekar* until you come to a park, there you will find MAX and that's almost like that Mcdonalds but not really, just different!!!!!"

Fint. Mycket fint.

Ja men för att gå tillbaka, håret blev alltså kort. Alla som känner mig vet ju att jag är lite anal över halloween. Jag ser det som en chans att klä ut och upp mig i något som inte är socialt accepterat resten av året. Det här året tänkte jag ju göra en Mia Wallace (Uma Thurman i Pulp Fiction) nu är ju håret för kort och kommer inte att hinna växa ut. Då får jag helt enkelt skrota Mia och köra på originalideén och göra en catwoman. Jag behöver nu:

Kattöron
Rep
Liten säck med ett dollartecken på
Överdel i något slags spandexmaterial
Svart spreyfärg till skor
Svarta handskar
Klor

Klockan är 03.29 och jag kan inte sova.

Inga kommentarer: