lördag 8 augusti 2009

THE LISTA!

Ja, jag har jobbat med en lista över saker jag ska försöka genomföra innan jag dör. Ska publicera hela listan när den är klar.

Något jag nyligen lagt dit är att kryssa en längre sträcka med lastfartyg. Blev dock lite besviken på att de tydligen har värsta lyxsviterna för sina passagerare. Jag vill ju bara ha en hängmatta i nån vrå (gärna ett munspel att spela klagovisor på också), är det för mycket begärt eller?

Men det får stå kvar på listan ändå. Tänk va kul att få sig en inblick i livet som sjöman! Få gå av i exotiska hamnar... Ååååh!

Fakta: Pappa var hur nära som helst att bli sjöman när han var i min ålder. Vet dock inte varför han ändrade sig.

Har för övrigt tryckt iväg ännu ett pinsamt mejl till ännu ett Västeråsmuseum. >_<

1 kommentar:

Rossa sa...

Jag har en rodbåt i Norrköping om du vill inte leva lyxliv på båten :-P hihihi...obs! du kan får kompisrabatt också..hahahaha