lördag 1 augusti 2009

Nu och ett år framåt...

... kommer ni få bevittna ren och skär panik/ilska/frustration på den här bloggen.

Jag har nämligen nästan bestämt mig för att dra iväg till andra sidan jorden någon gång runt oktober 2010. Jag har siktet inställt på Australien - Jag vill ju för fan bli brun.

Planen som den ser ut nu utgår från att jag under hösten, innan jul, kommer att skaffa ett jobb, skriva klart MIN JÄVLA KANDIDATUPPSATS (gaaaaah!!!!) och allmänt psykiskt förbereda mig för ett år hemifrån. Eller, ett helt år blir det väl inte, tänkte komma hem senast veckan innan jag fyller 26.

Hitills har jag sökt två jobb. Städtant båda två. Funderar på ett annat säljjobb för Electronic Arts. Undrar om jag har en gräddfil där eftersom jag hade en sim-sida i 4 år? Hahahaha :D

Om jag inte får något svar där så tänker jag ta till Plan B; Desperat gå till varenda affär i stan och fråga om de vill ha mig. XD

Plan C är då att prostituera mig.

Men eftersom jag troligen inte skulle locka några kunder, som you know, var villiga att betala, så...

Plan D: Bankrån.

5 kommentarer:

Rossa sa...

garrvvvvv, plan c och d, låter very action!

Rossa sa...

garrvvvvv, plan c och d, låter very action!

.... sa...

totally!

Henriette sa...

Hahaha... betyder detta att vi borde bättra på säkerheten på mitt jobb? :P

.... sa...

Nu gav du mig en idé! XD