lördag 1 augusti 2009

Ja alltsååå...

Det är ju inte så enkelt att skriva CV/jobbansökan när man aldrig jobbat. Jag kan nästan höra hånskratten från de stackare som tvingas ta emot mina skröpliga ansökningar där jag försöker glorifiera det lilla jag gjort i mitt liv.

Särskilt roligt är det att jag försöker framhålla varenda jävla liten grej jag någonsin läst på universitetet. Jaaaeee, sen har jag ju erfarenhet av socialantropologi också efter att ha gått den enormt BREDA grundkursen på kulturvetarlinjen.

HAHAHAHAHAHAAAAA.

Mitt självförtroende åker i botten mest hela tiden faktiskt.

Jag är så jävla körd. En NOLLA som för övrigt även glömt/förträngt allt det hon läst inom sitt huvudämne!!! :C

2 kommentarer:

Rossa sa...

Åhhh Madde! Tycker inte du e en 0;an, you're nummer 1 :-P Men jag förstår dig, för jag har hamnat i en sådan situation förut. Jag vet att du kommer att lyckas hitta ett jobb snart :-)

.... sa...

hoppas det! :D