söndag 18 januari 2009

Wishmaster och andra storverk.

Igår åt jag middag med Carro. Det var riktigt najs, och vi höll båda på att spricka av mätthet. Det är alltid roligt att träffa Carro. Vi kanske inte ses så ofta, men när vi väl träffas har vi alltid en massa att prata om. Hon är nog den enda jag känner som delar den mer mörka (haha... oooh... the DARK SIDE! :D) sidan av min musiksmak till exempel. Jag har hela tiden ett stort behov av att prata hårddrock och metal med kompisar men det känns som att hon är den enda som tycker det är lika ballt som jag.

Vad är det för skillnad på rock och hårdrock egentligen? Går dödsmetal att ens lyssna på utan att få allmänna störningar, och visst fan känns det tomt när de ersatt Tarja med Anette?

Weeeee! :D

Jag tror nästan att jag måste försöka bonda lite mer med Carro. Då kanske hon tar med mig på rockklubb en vacker dag! Då kan jag låta goth-rock-madde träda fram i sin fullhet!

Inga kommentarer: