söndag 20 juli 2008

Va?

På Pluto igår;

"Vad heter du då?"
"Eeh. Madeleine"
"MEN VAD FAN ÄR DU SVENSK ELLER???!!!"
"Ja..."
"Okej, det ser du inte ut för. Helt alltså? ÄR DU SÄKER PÅ DET??!!"

Sen började människan stöta som fan på mig och jag fick bara mer och mer ångest. Fy fan, vad jag mådde dåligt. Jag känner verkligen inte för något sådant just nu.

Vik hädan era jävla idioter. Lämna mig ifred för fan! :(

För övrigt så kan jag ju säga att jag börjat fila på en utveckling av min klädstil. Alltid när jag krisar ihop över något så syns det på mig. Jag tror det blir väldigt mycket svart i höst. Då lär jag se ännu mer otillgänglig ut än vad som är normalt för mig. Men det är ju bara bra, då förskonas jag från närmanden av det motsatta könet helt och hållet. Då slipper jag bli sårad ännu en gång.

YAY. Fy fan.

Men klädstilen blir grym, det blir den. RESPEKT!

Inga kommentarer: