lördag 5 juli 2008

Helvetesfan

Varför ska allt plötsligt gå så jävla dåligt för mig? FAN. Jag hatar mig själv och allt just nu.

Helst skulle jag vilja hyra en stuga långt uppe i ödemarken och bara vara för mig själv i två veckor. Ägna mig åt friluftsmåleri och förbanna omvärlden.

Seriöst. FAN FAN FAAAAAAAAAAN!!! Varför varför varför skulle detta hända mig. Jag skulle tamefan ha lyssnat på mina instinkter redan i januari och stannat hemma den där fucking jävla skitkvällen då jag inte ens kände för att gå ut. Då hade aldrig det här hänt. Då hade jag kanske kunnat koncentrera mig bättre i skolan under vårterminen också.

Jag börjar nästan tro att Gud finns och att jag endast existerar för att han ska ha någon att jävlas med. Men ändå kan jag inte motstå att se stor humor i hela situationen. Jag är nu ännu ett steg närmare att bli en crazy cat lady när jag blir äldre. Antingen det eller så vaknar jag upp när jag är 40 och inser att jag bor ensam i ett litet renoveringsobjekt till hus med endast mina antikviteter som vänner. Det blir trevligt det.

Gråt :(

Inga kommentarer: