söndag 27 juli 2008

Åååh.

Fan. Läste igenom mina blogginlägg för i år och det är tamefan helt jävla sjukt att jag har nojjat över samma person sedan januari. Hade nästan förträngt hur jävla roligt det var på den där förfesten i januari. FY FAN VAD DET HÄR SUGER. Det är smärtsamt att läsa om det. Jag visste fan redan för ett halvår sedan att det var något men ändå har jag bara låtit det vara. Fan fan fan. Att jag ska vara så feg. Att ANDRA ska vara så fega också för den delen.

Sen när jag helt plötsligt fick veta att personen i fråga tänkt precis lika mycket på mig, lika länge blev det plötsligt helt euforiskt för att sedan sluta tvärt och omotiverat. :(

Jag börjar nästan grina. Och jag hatar det. Jag har ALDRIG mått såhär dåligt över något sådant här förut. Jag känner mig lurad! Jag hade verkligen inte tänkt mig att det skulle sluta såhär, och verkligen inte så tidigt. FAAAAAAAN.

Jag vill ha tillbaka våren 2008, känns som att den gått förlorad nu. :(

Inga kommentarer: