söndag 27 juli 2008

Naken man.

I torsdags kväll när jag var på väg hem såg jag en naken man en bit från cykelbanan. Okej, han var ju inte helt naken, han hade ju faktiskt, om än väldigt avslöjande, stringkallingar med nitar på sig. Han bara gick runt där i det höga gräset och såg fundersam ut, nästan som om han letade efter sina kläder. Jag ångrar som fan att jag inte drog upp kameran och tog kort på spektaklet.

Igår hittade jag äntligen exakt en sådan vit klänning som jag letat efter på rean. Jag har under hela våren haft en jävligt stark längtan till att sy mig en lilla rödluvan-cape av okänd anledning. Klänningen kommer att fullborda outfiten. Skor att ha till har jag redan... Åh... Dom är så tidigt 1800-tal. Aaaooo, så jävla hett. Frågan är nu när jag får tillfälle att ta på mig det här. Om jag lyckas lura med mig någon till Å2s burleskfester kanske jag kan glänsa med det där. Eller så får jag vänta tills det blir halloweenfest på Kåren igen. Måste ju fan matcha 1700-talssminkiningen jag hade förra året, kanske måste jag se ännu grymmare ut i år och då är ju lilla rödluvan det givna valet. Fyfan... Det här kommer bli bra. Med en liten oskyldig korg övertäckt med rutigt tyg till är det nästan lite porr över det hela. :D

Kan också tillägga att jag börjar längta till hösten. Som jag redan nämnt så har ju den här sommaren varit den sugigaste EVER, så det ska fan bli skönt att ha något att göra igen. Plus att jag köpt en massa höstkläder. Senast en stickad kort klänning. Oooh, den är så sjukt fin. Den ser helt fabulös ut till min skinnjacka. Jag måste fan se helt fantastikt ut i höst. SERIÖST. Man vet aldrig vem man kan råka stöta på och om det händer vill jag se så bra ut att det gör ONT för personen.

XD

Inga kommentarer: