tisdag 22 juli 2008

Den stora frågan är nu:

Ska jag göra bort mig via sms eller avakta och göra det i verkligheten istället?

Jag tror det andra alternativet är det bästa. Men det förutsätter såklart att även ett tillfälle ges i verkligheten. Kan även tänkas att om inget tillfälle ges så är det inte ens lönt att pröva.

Om tillfället kommer upp, och jag verkligen tar mig i kragen och säger rakt ut vad jag tycker kommer jag troligtvis ha mig själv som idol ett jävla bra tag framöver, oavsett hur allt går.

Jag tror också att jag behöver uppleva den brutala verkligheten. Jag tror faktiskt att jag tenderar att leva i en allt för fluffig tillvaro just nu.

Hur som helst så tror jag att hösten kommer att bli ganska intressant. Om den inte blir intressant av sig självt så tänker jag se till att den blir det. Yeah baby, yeah.

Inga kommentarer: