fredag 22 februari 2008

Trevlig helg.

Oooh. Det känns ganska befriande att provet är gjort. Fast ändå känner jag mig oroväckande lugn. Jag vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken :/

Haha, ja jäklar. Jag var ju tvungen att dra in Rudbeckianska Gymnasiet i ett av svaren. Jag fick någon slags fnitterattack just då när jag skrev det. Jag blir alltid så glad när jag kan blanda in Västerås. Lokalpatriot och ambassadör för min stad som jag känner mig i Storstaden. Jag älskar Västerås. Weeee! :D

När jag skulle åka hem och stolpade fram och gav spärrvakten min biljett så uppfattade jag att han sa något när han lämnade tillbaka den.
Spärrvakt: "*Mummel*"
Jag (tänkandes, ja vad är det nu då, gäller inte biljetten??!!): "Vad säger du?"
Spärrvakt: "TREVLIG HELG!!!"
Jag: "Jaså, jaha... Eh... Tack"

Man är inte direkt van vid att folket som sitter och stämplar biljetter är så trevliga... Han kanske var ironisk, eller så tyckte han att jag var sjukt snygg och ville säga något snällt. ELLER, så tyckte han att jag såg förjävlig ut och önskade mig en trevlig helg av rena medlidandet. Jag gissar på det sistnämnda.

Inga kommentarer: