söndag 17 februari 2008

Melodifestivalen.

Alltså. Helvete vad den tillställningen suger åsna. Jag var ju självklart tvungen att se skiten igår kväll eftersom det var från Västerås. Genomled en timme och alla låtar, sen var det nog. Fyfan!!! :C Jag fattar inte hur folk kan tycka det är så bra, och jag kan inte förstå hela hypen runtomkring. Nä. Inte min typ av musik, inte alls.

På fredag har jag prov igen. Det kommer väl gå sådär. Bara det inte blir några detaljfrågor om soldattorp så...

Jag har nästan ägnat mer tid åt den uppsats jag ska skriva i maj än läsandet inför provet. Inte så bra prioriterat kanske, men det gäller att börja med uppsatsen i tid. Annars sitter man där en vecka innan inlämning och har panikångest. Jag tror nog uppsatsen kan bli ganska bra, förutsatt att jag hittar rätt källor. Längden på uppsatsen lär ju inte bli några problem eftersom jag är rätt bra på att skriva långa utläggningar om just ingenting. Sånt gillar dom där borta på universitetet.

Inga kommentarer: