torsdag 28 februari 2008

Aaah.

Jag hade bara lektioner på tisdagen den här veckan. Hur skönt som helst. Det bästa med det hela är också att jag inte har något att läsa inför prov heller. Mmmmm... Jag kan ägna flera dagar åt intellektuell stagnation. Och kanske kan jag också olda mina intressen lite. Tänkte att jag skulle teckna lite. Kanske åka ned till konstmuseét och låtsas förstå mig på. Funderar även på att gå till domkyrkan ock kolla lite på rengöringsarbetet. Fast det kanske jag väntar med till 8 mars. Då fyller tydligen gamla orgeln 150 år och det ska firas med konsert. Det kan man INTE missa. Orgelmusik är så sjukt grymt. Jag sitter jämt och hoppas på att organisten ska få psykgryt och spela ouvertyren till Fantomen På Operan eller liknande. Du du du du du duuuuuuuuuu!!!!!!!!

Inga kommentarer: