onsdag 6 juni 2007

Men åh

Fan vad jag har blivit förkyld då. Nu missar jag antagligen Pirates på fredag och sommarfesten på kåren på lördag. Iofs, det kan nog vara bra att INTE gå ut på lördag eftersom jag måste åka med 06.56 tåget på måndag morgon. Jag blir seg i flera dagar när jag varit ute på natten, för jag kan aldrig sova när jag går och lägger mig vid fyra.

Jag kommer speciellt ihåg för några månader sen när jag var på kåren och var tungen att åka iväg till skolan på måndagen. För att göra saken värre hade vi också grupparbete på eftermiddagen. "Faaan, vad du ser sliten ut!" fick jag höra. Jejj. Ja, så det är nog bra att vara hemma och vila istället. Känns som om jag måste vara på alerten av flera dumma jävla orsaker på måndag :C

Jag tycker Marilyn Mansons nya album är bra förresten. Det kommer bli mitt personliga soundtrack i sommar eftersom jag kommer bli totalt EMO i flera månader nu. Fan. Jävla. Skit.

Ahahaha. När jag såg CSI i måndags och eftertexterna började rulla tänkte jag; "Hm, undrar hur jag mår nästa måndag när jag ser det här" och så säger speakern en nanosekund efter "Nästa vecka tar CSI-teamet ett fall där en ung kvinna hittas mystiskt mördad på tunnelbanan"

IT'S A SIGN!!!!!!!!!!! :O

Inga kommentarer: