fredag 8 juni 2007

Hett

Solade på balkongen idag och det känns för tusan som om jag bränt mig i pannan.

Det händer mig nästan aldrig! Hoppas det blir lite brunt. Men den lakansvita färgen kommer säkert vara tillbaka imorgon och jag se lika död ut som vanligt.

Jag fick hämta min nya cykel på Coop forum idag! Ja. Jag köpte min cykel på Konsum. Den kostade 2199 kronor och jag är skitnöjd med att ha kommit billigt undan.

Naturligtvis skulle jag visa mig på styva linan och cykla hem på den. Jag körde fel och fick lite panik. Men jag var hemma på 12 minuter ändå. Det är tamefan otroligt att man nästan lyckas tappa bort sig i den stad man bott i hela sitt liv.

Sen när jag kom hem upptäckte jag att cykeln låst sig på 3:ans växel. Jaha, det var därför det gick så jävla trögt upp för backarna alltså. Pappa lyckades fixa problemet. Hah. Känns som om jag kommer få dras med en skitcykel nu ett tag framöver, you know, innan den här också blir stulen av en knarkare :C

Men den var billig! Det är det viktigaste. Yes.

Inga kommentarer: