lördag 9 juni 2007

Läppglans

Omg!!! Jag köpte Lip Smackers läppglans idag på Lindex. Jag har inte sett att de sålts någonstans sen Adelsten hade dem för 100 år sedan. Två för 35 också, jejj! Den ena luktar godis XD Så barnsligt mysiga på nåt vis.

Jag köpte också shorts. Ja. shorts. Jag tror faktiskt inte att jag haft shorts sedan... tja, 1989? Jag ser så jävla mongo ut i de flesta shorts, plus att mina ben är så bleka att de nästan skiftar i blått. Men jag kan ju fan inte bli brun om benen om jag fortsätter hasa fram i långbyxor på sommaren. Den onda cirkeln måste brytas någon gång. Insåg för övrigt inne i provhytten att jag har mycket spetsiga och utstående knän. Men äh, det gör mig unik!

Hm. Jag borde nog förbereda opponeringen nu. Jag tänkte ju göra det på eftermiddagen men då bestämde jag mig för att hyra film istället. Jag tillägger att jag faktiskt hade för avsikt att hyra en film som faktiskt hade varit lite av importance för opponeringen, men det slutade med att jag valde Sin City istället. Fan. Självdiciplin? Nej! Men jag har ju en hel dag på mig!

Jävlaashelvetesfan. Jag vill verkligen inte opponera. Jag börjar snart grina. Eller vänta det har jag ju redan gjort flera gånger i ren desperation. Håhåjaja. Nackhåren reser sig bara jag tänker på övermorgonen :(

Nej nu ska vi vara glada! (fan heller)

Inga kommentarer: