söndag 17 juni 2007

Dansa i neon

Jag och Maria åkte ned till Vattendraget igår kväll (alltså, seriöst, Vattendraget? Vem fan kom på det?) eftersom det skulle bli discoparty på stora scenen.

Det tog ett tag att komma igång men det slutade med att vi fuldansade en halvtimme nonstop. Fyfan va vi var grymma, vi öste på mer än dansarna på scenen för tusan!!!

Kändes jävligt mysko för övrigt. Stå nere i hamnen och fuldansa på en gräsplan mitt i natten. Det har jag aldrig gjort förut. Nu hamnar vi säkert i Vlt också.

Innan fuldansen gick vi runt lite på området där det var nån slags "kulturby". Jag kom på att jag är jävligt rädd för kulturfolk. Jag borde inte vara det eftersom jag nu faktiskt kan klassa mig själv som en av dem, men... Jag känner ingen samhörighet. 99% bär militärjackor och converse, tror att någon till och med hade basker på sig. Nu är det ju så att jag bär samma slags kläder själv, minus converse då, men annars stämmer allt in på mig också. Så varför känner jag mig så jävla off?

Inga kommentarer: