måndag 18 juni 2007

Födelsedagsfirande

Jag firade mig själv genom att shoppa riktigt ordentligt idag. Få se nu, två linnen, en väst och en blus som ser riktigt mycket 80-tal ut.

Västen hittade jag i en sunkig fyndlåda på H&M. 49 spänn. Ser riktigt unik ut med en vit t-shirt under... Lite sådär skönt nochalant pundig. Eh ja, alltså den ÄR snygg. Man måste bara tänka på vad man matchar den med.

Kläderna är helt klart ett steg i processen att uppdatera min klädstil inför hösten. Jag har nämligen bestämt mig för att se sjukt kulturell och cool ut i höst.

Jag ångrar mig dock som fan att jag inte köpte en oversized kofta på Dm Mode. Den jag provade var mörkblå och passade min nya stilinriktning perfekt. Något jag också ångrar är att jag inte köpte ett supersött Hello Kitty (haha, ja) halsband på festivalen i helgen. Det var så fugly och glittrade. Men det kostade 99 spänn och var alldeles för mycket piratkopia för att jag ville ha det på mig. Köpte ett färglatt halsband på Lagerhaus på 25 kronor idag istället. Men det är så tungt att jag inbillar mig att jag kommer få nackproblem om jag använder det.

Inga kommentarer: