onsdag 19 september 2012

UMFF

Helvete, jag börjar ångra de jobb jag tagit åt mig de närmsta veckorna.

Jag måst åka 05.30 ända till Dingtuna. Sedan jobbar jag nonstop fram till ungefär 14.00 på platser runt hela jävla stan.

Efter det åker jag hem och vilar till 15.30 och då drar kvällsjobbet igång och jag slutar för dagen 17.30.

Imorgon måste jag köra på hela tiden utan något uppehåll för att hinna. JAG KOMMER ATT DÖ.

När den här intensiva jobbperioden är över kan jag få ytterligare fem veckor. Eeh. Nej tack... Pengar är kul men inte SÅ kul. Det får fan räcka ett tag eftersom jag kommer ha kvar kvällsjobbet.

I övrigt känner jag att jag måste ta upp ett mycket akut problem:

Varför stöter man ihop med de mest heta människorna när man själv ser som mest ofördealktig ut?

Alltså vafan liksom. Skithet kille på ett av kvällsjobben och där står jag trött, ihopsjunken och svettig med toalettstänk över hela byxorna. Idag kröp jag runt och plockade damm när han kom in. FAN!

2 kommentarer:

Dani in the World sa...

hahahahah... men Madde.. det är alltid så

.... sa...

:C :C :C

Funderar på att klä upp mig på måndag.