fredag 28 september 2012

100.000 FUCK YEAH

Sprack den magiska 100.000 barriären i besöksstatistiken inatt!

Jag hade som mål att komma upp i 50.000 under första året, så jag är rätt nöjd!

Det bästa med det här är att besöken fortsätter att stiga fast jag inte postar något nytt! Länken sprids och det syns i antalet hits från google (ju mer sidor som länkar desto högre upp hamnar bloggen i sökresultat!!!). Jag snittar nu 25.000/mån men hoppas att det kanske kan fördubblas fram till år 2.

Däremot ökar även spamkommentarerna. Finns inte så mycket att göra än att manuellt ta bort dem, jobbigt är bara förnamnet :C

Funderar nu på om det kan vara dags att skaffa en riktig layout till bloggen. Den jag har nu var bara något temporärt jag slängde ihop för att få ut skiten.

Nästa vecka ska jag jobba på lite nytt material. Jag blir väldigt taggad när jag faktiskt får besök. Jag börjar glida in på lite mer outlandish grejer. Men det kanske bara är bra. Under oktober kommer det att att bjudas på ett jävligt konstigt halsband, en skinnväska och kanske ett par vantar med tillhörande mönster att printa ut! Det sistnämnda kan dock gå åt skogen så vi får se haha...

2 kommentarer:

Maria sa...

Wow vad kul!!! Sjukt bra ju! Måste firas med utgång:)

Rossa sa...

Grattis!!! sååå himla glad för din skull =) länge sedan jag var här dock hihi