måndag 9 juli 2012

Det här händer alltid!

Åtminstone de senaste åren: I mitten av juli börjar jag längta efter hösten! Vafan liksom, det är ju knappt så att jag överlever november-mars, varför vill jag inte ha sommar året om?

Jo. Det ska jag berätta för er: Man ser snyggare ut i höstkläder än i sommarkläder.Och på hösten är det helt OK att gå runt i svarta kläder från topp till tå.

Jag tog fram mina stövlar och körde lite impregnering+puts och smörjde in mina handskar med fett för att stilla min längtan. Kom på att det är aslätt att smörja handskar - bara att ha dem på sig och smörja fettet som man gör med handkräm! Sjukt smart!

Känner mer och mer att jag vill göra en kimonojacka i blyertsgrå ull. Jag tror att mina lacktights skulle kunna passa till en sådan jacka. Åh gud. Fyfan vad snyggt det skulle kunna bli....


Inga kommentarer: