tisdag 3 juli 2012

Bloggstatus; Månad 5

Bloggen tog verkligen fart i juni! Även fast jag bara postade två inlägg lyckades de nästla in sig på bloggar och länksidor som genererade väldigt mycket trafik. Jag blir allt mer övertygad att kvalitet går föra kvantitet (flera meningslösa inlägg om dagen) när det gäller att skapa en framgångsrik blogg.

Jag har fortfarande inte kommit mig för att börja kommentera bloggar, men det borde jag troligen göra. Jag tänkte också ett tag försöka ta tag i twitter, men alltså... vad FAN skriver man där? Vem bryr sig om det liksom? Nä, så intressant liv har jag inte.

Något som är akut och prio 1 är nu att skaffa mig en widget där besökare kan like:a min facebook fanpage direkt på bloggen. Tyvärr är själva boxen som ska synas för stor för min blogg. Har sett en mindre variant på andra bloggar, men fattar inte hur man hittar den.

Hoppas tillströmningen av trafik håller i sig! Då jävlar!!! :D

Inga kommentarer: