fredag 8 juni 2012

Paris

Fan, jag har börjat missbruka Paris och mode-videos på youtube. Jag MÅSTE åka till Paris känner jag.

Jag får dock en känsla av att jag med lätthet skulle kunna avlida i den staden av rena kulturchocken (och då menar jag alltså kulturnivån därnere). Jag kan inte heller se mig själv behålla förståndet om jag skulle åka ut till Versailles. "AAAAAAHHH!!!! AAAAAAAhh!!! BAROCCCKKKK!!!!!" O_x

Börjar även på allvar att fundera på att försöka lära mig franska (hahah yeah right). Fy tusan, vad coolt det skulle vara.

Ah. Paris. Där skulle jag nog trivas. Det är ett mystiskt lugn som sänker sig över mig när jag kollar på mina knarkvideos. Jag kanske har bott där i ett tidigare liv? Ja, så är det nog!

Jag slänger in den här videon (igen). Se den som en kommentar till det faktum att den troligen är lika konstlad i sin Paris-syn som mina drömmar är.

2 kommentarer:

Dani sa...

Madde, vi åker i augusti :)

Henriette sa...

Jaaaaa, kom och hälsa på mig i Paris i augusti!!!