måndag 4 juni 2012

Helvetesfanskit!!!!

Jag har en grej kvar att göra på mina distanskurser, och det är att göra en jävla screenrvideo där man måste presentera sin design genom att prata om den. Jag har haft ångest över hela grejen med att behöva höra sin egna inspelade röst (FY FAAAN) men beslutade idag att rycka upp mig och bara genomföra det. Jaha.

Upptäckte då att jag inte har någon fungerande mikrofon på datorn. Tror jag vid något tillfälle efter en horribel incident där jag råkade spela in mig själv ätandes riskakor avinstallerade några nödvändiga drivrutiner.

HELVETE. Helvete helvete HELVETE!!!!!

Nu får jag köra på textguidning istället. Men då blir det istället pinsamt när jag måste ladda upp videon på youtube och flasha mina webbdesignskills för mina subscribers som är där för att kolla hur man gör kakor i lera.

:C

Men snart är det över och då blir det istället antikporr i Skåne för hela slanten!

Inga kommentarer: