onsdag 6 juni 2012

Bloggstatus, Månad 4

Just nu ligger besöksantalet på 12500. Jag har haft en riktigt bra vecka med i snitt 200 besökare om dagen. Målet är att komma upp i 800/ dag innan ett år har gått. Kommer troligen inte att funka, men om besökarna fortsätter att öka finns det faktiskt en liten chans. Det finns dock en risk att mängden besökare når upp till ett visst antal för att sedan lägga sig där. Hm...

Jag är dock ganska nöjd över den här statistiken. Jag har knappat gjort någon promotion alls för sidan, jag har mest förlitat mig på nyckelord och SEO.

Fast jag har spridit länken till en del sidor. Senaste dagarna har jag fått rätt många klick från bildbloggen tumblr.com. Den sidan har dock övergått från mode till någon slags masspsykos över Avengers och speciellt Loki! Jag är inte ensam om att se det...uhm. Sexuella alltså (Tack gode gud, jag började faktiskt bli orolig) Men ja. Det börjar bli lite tröttsamt. Folk får fan ta och komma över saker och ting så vi kan återgå till att posta Manolo Blahniks och bilder från New York Fashion Week. Om ni vill beskåda galenskapen rekommenderar jag att ni skaffar er en egen tumblr. Det är faktiskt en väldigt inspirerande sida i vanliga fall.

Kan också meddela att jag är JÄVLIGT nära att ge upp en av distanskurserna. FY FAN. Jävla skitkurs! Jag är godkänd på EN uppgift och har glömt smådetaljer på resten (tack för att ni förklarar så bra att man fattar vad ni vill ha. NOT!). Just nu känns det helt hopplöst, idag har jag avslutat mitt slutprojekt och skrivit en uppsats på 10 sidor. Sen har jag 5 uppgifter att göra om till på söndag!
Men jag hatar att ge upp. Mitt ego kan inte riktigt tåla att jag inte klarar av något. Jag ger det till på lördag, sen får jag se hur jag gör.

Kursen i Kristianstad har jag inte haft några problem med alls, och det är typ samma uppgifter. FAN!!!



Inga kommentarer: