tisdag 9 februari 2010

Makronerna igen

Receptet finns här, jag tog dock frysta hallon istället för hallonsylt och röd karamellfärg i endast marängsmeten. Om man tar frysta hallon bör man dock tänka på att smörkrämen blir lite rinnig. Ja, och enligt mig bör man även göra dem större en en femkrona, annars blir det ingenting typ...

Här är en bild på en av mina makroner i genomskärning för att visa det sega innanmätet i marängen och hallonkrämen.

Photobucket

Ni förstår att jag mår rätt illa va? :C

4 kommentarer:

Anonym sa...

shit va gott det ser ut!! Ja gissa om jag kommer att lyckas hahahaha

.... sa...

Det ÄR enkelt! det är det som är så bra med dem, de ser skitavancerade ut men är lätta att göra... De är rätt tidskrävande dock.

Dålig i köket sa...

Om de är rätt tidskrävande då är inget för mig....för mig e det så här tidkrävande=svårrrrr.....

.... sa...

hahaha :D