söndag 21 februari 2010

Jitterbuggar

Jag börjar avancera!

Redo att gräddas:

Photobucket

Klara! Ser ut som rostade öron XD

Photobucket

Som vanligt ska de egentligen vara snyggare. Men jag råkade ta lite för mycket maräng och skulle nog behövt kavla ut mördegen lite mer... Men de blev goda!

Just nu försöker jag kolla klart på alla Heroes-avsnitt jag missat. Jag hade tydligen glömt bort att det faktiskt fanns en orsak till att jag slutade kolla... FY FAN vad jobbigt det är med alla tidsresor. Jag sitter och hoppas på att det jobbigaste tidsaset, Hiro, ska dö. Fan!!!

"I must go back in time to save the wooorld!!!"

Noooooo!

Men ja, jag måste ju se klart nu när jag väl börjat.

Uppsatsen går sådär just nu. Har skrivit ungefär 7 hela sidor. Hoppas på att det ska bli ungefär 20 med bilder. Tror dock att den blir bra när den väl är klar. Jag skäms inte mycket för den som jag gjorde med min B-uppsats... Haha...

5 kommentarer:

Rossa sa...

Oj gott det ser ut

Rossa sa...

Ja juste, kan inte du ger mig receptet hahaha, som vanligt skit lat att googla frma.

.... sa...

Kan ta med mig receptet nästa gång vi ses så kan du skriva av :)

Rossa sa...

Ok tack, pga min lathet så kan jag tar kort på din recept så slipper jag skriva av. haha

.... sa...

Hahahaaaa... Då kan vi göra det ÄNNU latare och göra så att jag tar kort på det och sedan skickar det till dig...hahaha... Nä, men om du och maria kommer och kollar på film nästa vecka kan du ju ta kort då... ;D