onsdag 10 februari 2010

H-vete

Ja, som ni vet såg jag ju äntligen Star Trek för ett tag sedan. Jag tyckte den var skitbra!!! :D

Jag funderar nu seriöst på om jag kanske skulle ta och se orginalserien.

Jag försökte se Star Trek: Voyager för några år sedan men jag blev så jävla deppig av skiten att jag inte orkade med hela "Oj hoppsan nu råkade vi visst köra in ett svart hål och hamnade på fel sida av universum!" -grejen.

Must... Resist... Gaaah....

För övrigt har jag även sett Prinsessan och Grodan nu... Åååh... Den var så fin! Bästa sedan Skönheten och Odjuret! :D

Fick även lite nördspasmer av att Goldfrapp släpper ett nytt album i mars!!! WEEEEE!

Photobucket

P.S. Avatar har nu hamnat på samma lista som Troja för mig, ni som är insatta i detta förstår D.S.

6 kommentarer:

Computer says no sa...

Men fudge!!!! Gah! Har du redan sett prinsessan & grodan??? Svikare, trodde vi skulle nörda ner oss i den tillsammans... I feel so empty right now. Omg. ;P

.... sa...

Du kan komma hem till mig och se den så slipper du svenska översärrningen ;D

.... sa...

ehm... översäTTningen :S

Maria sa...

Haha! Gärna:) Weeeeii!!!

Rossa sa...

Ok jag ska nog hyra den med engelsk översättning :-P Mkt roligare att läsa! hahaha

Rpssa sa...

Madde jag ringde dig, men du e onårbar...give up now...eller sitter du o kolla på filmer? hahaha