onsdag 17 februari 2010

:C

Jag har just nu mycket stora problem att beskriva vad steampunk är i min uppsats. Hur jag än gör låter jag som ett rikspucko.

Nu är jag väldigt rädd att det ska komma någon slags Steampunk-Hitler och rätta mig angående det här avsnittet.

That would suck pretty hard.

Det händer ALLTID på Su's opponeringar. Något jävla expert dyker upp och sänker ALLA.

"Men lilla vän nu har du ju daterad den här kyrkomålning alldeles för tidigt, jag ser direkt att den här inte är från år 1342, den är klart och tydligt från sensommeren 1343, det syns ju på penseldragen!"

Tur att jag inte tar åt mig så lätt och bara kommer sitta där och tänka på annat. Jag är ju liksom klar då, så vem bryr sig egentligen :P

Sen i höst blir det mod*evete*nskap för mig (hoppas jag)! Ännu ett onödigt ämne, men de tar upp marknadsföring inom modeindustrin som en hel delkurs så det blir nog bra! Då kan jag jobba som inköpare sen. ELLER så går jag hela vägen ut och blir kostymdesigner i Hollywood.

O-M-G, MAN FÅR SÄKERT TA EN MASSA MÅTT PÅ KÄNDISAR DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yaaay! :D

Inga kommentarer: