onsdag 6 januari 2010

I-landsproblem!

Vart i Västerås finns det en frisör med humana priser och som klipper bra?

Har försökt googla. Men de salonger som har en egen hemsida är troligen snordyra.

Kan inte gå till lokala frisören på området då denne är helt jävla galen. Pratar non stop och en simpel toppning tar typ 2 timmar.

Var inne lite på Harmoniq och Kloak ett tag eftersom jag skulle vilja testa en lite bättre salong nån gång. Men, alltså, Harmoniq pratar om håranalys och en massa avacerade saker så dit törs jag inte gå. Kloak utlovar party och DJ. Jahapp. Har inget emot lite part-tay, men helst inte när jag klipper mig.

Situationen är akut. Får ingen fason på eländet längre. Det står åt alla möjliga håll och lockar sig på ett väldigt osnyggt sätt.

Har dock slutat tappa så otroligt mycket hår. Behöver nu inte rensa silen i badkaret flera gånger under tiden jag duschar :P

Skulle nästan vilja färga håret lite. En lätt toning kanske. Lite rött skulle vara kul.

Men först klippning!

Men vart?

5 kommentarer:

Henriette sa...

Har klippt mig på Harmoniq en gång och blev inte nöjd, gå inte dit! Salong Johnas, Kloak eller Aqva tror jag är bäst i stan :)

Rossa sa...

Nej går inte dit. Jag har också klippt mig där!! Klippstugan e bra :-)

Dani in the World sa...

Eller så gör man som jag och klipper sig själv hemma framför spegel... fixade till min lugg i torsdags. Det sparar man mkt pengar på...

.... sa...

Men jag har försökt det och det blev skit haha...

Sofia Andersson sa...

Jag har klippt mig på Harmoniq och blev jättenöjd. Jag har tidigare gått på Kloak men tyckte att dom hade för höga priser. Harmoniq använder Redken och det gör Kloak också och jag e jättenöjd med Linn som jobbar där. Testa....