tisdag 5 januari 2010

EVUUL PLANS!

Som sagt har jag väldigt svårt att sova. Inatt var jag helt på alerten fram till två.

Vet ni vad jag låg och funderade på till slut?

Hur jag ska göra när jag är en sådär 75 och inser att jag inte har några arvingar eller någon som helst släkt kvar.

Såhär är det. Under mitt liv kommer jag ju troligen samla på mig en hel del antika saker. Prylar som på sikt kanske stiger i värde. När jag då sitter i mitt flådiga hem och börjar bli till åren tänker jag sälja allt och leva upp alla mina besparingar. Jag är en girig jävel och TÄNKER FAN INTE LÅTA NÅGON ALLMÄN ARVSFOND få del av mina besparingar när jag till slut lämnar jorden för paradiset (eller hur det nu blir ;D). Neheeej! Sån tur ska inte staten ha!

Ja, det var väl ungefär sånt jag tänkte på inatt. Ni kanske förstår nu varför jag inte sover.

3 kommentarer:

Rossa sa...

Madde jag kan hjälpa dig med din arv om du har problem :-).

Rossa sa...

Jag har tjock släkt hahahaha

.... sa...

hahahaha! ja! Jag lovar härmed att du och din släkt får min antikvitetssamling som troligen är värd hela 100 kronor!!! :D