söndag 7 december 2008

Nu är det snart slut.

Jag fattar inte vart den här hösten har tagit vägen. Det känns som att jag inte gjort ett skit, bara gått runt och varit...eh... förvirrad och konstig. Det känns som om inget av det som hänt i höst var menat att hända... Som att den här tiden inte egentligen ska räknas. Det är svårt att exakt beskriva känslan.

Och nu är det snart jul. Jag tänker fan inte fira alls. Det är ingen idé. Ska gå på midnatssmässa, sen får det räcka. Kalle Anka kan dra åt fanders.

Jag har dock lovat mig själv att jag en gång i framtiden ska fira en riktig Fanny och Alexander-jul. Det får bli när jag köper en herrgård då. Eller en stor lägenhet med högt i tak. Skulle dock inte förvåna mig om jag får fira ensam. Men äh, för att citera mormor; BRA KARL REDER SIG SJÄLV. ;)

Ja... Det är faktiskt väldigt deprimerande med jul. Kände exakt likadant förra året. Det enda positiva med julen är att efter helgerna är slut är det bara en sådär 3,5 månader tills det börjar bli vår. Alltid något att se fram emot.

Tycks dock som att nyår kan bli roligt... Får se hur det blir. Det kan mycket väl bli en chans att klä upp sig som FAN, och det gillar vi! :D

Inga kommentarer: