lördag 26 april 2008

Lite lugnare nu.

Ja, nu har jag förkastat idén om den okända arkitekten som uppsatsobjekt. Det är fan lika bra att jag ger mig hän totalt till mitt egna bostadsområde och skriver om huset där jag bor och dess omgivningar istället. Jag tror det blir lättast så. Låter lite spännande att man kanske till och med lyckas få se orginalritningar för området och hur det byggdes upp. Ritningar är riktigt roligt att kolla på.

Men tentan om exakt en vecka kommer fortfarande att bli SVÅR. Det är så mycket att lära sig. OCH det är tråkig läsning. Om det skiter sig gör jag om provet i höst istället. Det lär ju gå bra eftersom jag inte behöver poängen förens nästa vår... Om jag nu kommer så långt att kandidatuppsats blir aktuellt för min del... Ah... Det är väldigt skönt med dessa ständiga tvivel på sig själv. Jag menar, oj vad det gör mitt liv lättare! :C

Inga kommentarer: