måndag 21 april 2008

Det är nu allt börjar gå...

... åt helvete.

- Upptäckte just att det är 1400 sidor att läsa till provet. Provet är 3 maj. Aj då.
- Jag vet fan inte vad jag ska skriva om i uppsatsen. Jag råkade nämna en nästintill okänd arkitekt och då blev läraren entusiastisk och tyckte att jag skulle försöka skriva om honom... Om jag ska lyckas med det lär jag spendera hela maj i arkiv.

Och sen har vi ju en massa annat jox som stör mig som fan, det är så illa att jag faktiskt har problem att koncentrera mig på de två första punkterna (och de enda egentliga problemen här).

Helvete . Det börjar bli dags att ta fram de där repressitol-pillren igen. Om det fortsätter såhär så kommer 2008 suga ännu mer än 2007, och det trodde jag inte ens var möjligt. SKIT OCKSÅ.

För att göra allt värre så har mamma börjat nojja över att hon fyller 60 snart;
"Oh gud, nu börjar jag bli gammal på riktigt, hur sjutton ska du klara dig när jag inte finns? Du kommer att bli så ensam!"

Ja. Alltså. Hon har ju rätt. Ensammast i hela världen, boendes i en liten sunkig stuga mitt i skogen med bara några vildkatter som sällskap. Typ. :'C

Inga kommentarer: