torsdag 13 december 2007

Stockholm

Var i huvudstaden som vanligt igår. Tog en tur på stan på eftermiddagen. Köpte en mörkblå klänning med lilablå stenar på Divided inne i gallerian. Tanken var ju att jag skulle inhandla en klänning på någon affär som inte finns här hemma, men allt slutade med att jag snålar till och köper en klänning på H&M i alla fall. Dessutom valde jag den klänning som var trasig. Fick 50 kronor rabatt dock och trasigheten (en sten borta) kunde lagas relativt snabbt hemma. Så jag är ganska nöjd ändå. Om det blir utgång på juldagen ska jag nog ta på mig skapelsen.

Provade mammas svarta pumps som jag brukar ha på mig ute. Upptäckte att jag kliver ur dem, vilket inte ser sådär 100% coolt ut, när jag har strumpbyxor på mig. Försökte fixa till det genom att knyta svart sidenband runt skon och upp på vristen. Jag vet faktiskt inte om jag kommer undan med det utan att jag ser ut som en riksidiot som inte får med sig skorna. Hm...

Inga kommentarer: