tisdag 28 februari 2012

YES

Jag tror att det börjar tunna ut på folk på friskis nu! Jag har efter att ha powerwalkat förbi där några mornar i rad kommit på att strax före 10 är gymmet nästan helt tomt!

Kan också meddela att jag funderar på att återvända till SU i höst. Den här gången för att läsa Reklam och PR. Jag hoppas på att kursen ges i höst...

Ett tag var jag helt inne på att söka mig till Hyper Island nere i Karlskrona, jag gjorde till och med ordning antagningsprovet. Sen läste jag någonstans att Karlskrona är en jävligt svår liten håla och då gav jag upp den idén. Jag gillar inte heller namnet "Hyper" det låter väldigt pretto.

Men jag känner att det nog är reklam/pr/digital design/webbdesign jag vill jobba med. Tror till och med att min kandidat skulle vara till nytta där. Det finns även en hel del jobb, även i Västerås! Många behöver man inte ens någon utbildning till, man behöver bara (inte så bara egentligen) visa vad man kan så har man en chans. Det är väl lite det jag tänkte ha bloggen till, för att visa upp färdigheter i wordpress och css. Nu har jag iofs inte gjort så mycket på designen, men ambitionen är att den ska bli snyggare.

Inga kommentarer: