måndag 27 februari 2012

Gaah

Kommer ni ihåg den där kunden jag hade som sa att halsbandet var sååå fint när det i själva verket gått tillbaka till mig eftersom hon gett mig fel adress?

Jag gav pengarna tillbaka och förklarade allt. Jag skrev klart och tydligt att om hon ville köpa igen skulle hon behöva betala extra för att täcka kostnaden från första köpet. Då försvann hon och jag tänkte att hon inte ville betala extra. Skitbra!

NU har hon skrivit inatt igen och är tillbaka på ruta ett igen!!

"Alltså fick du halsbandet eller kommer det snart? Jag har inte fått några pengar tillbaka"

Vad i helvete är det här för ett jävla pucko?! Det värsta är att man inte kan blockera användare eftersom Etsy är så jääävla mesigt när det kommer till sånt.

Tur att jag har kvitto på refunden jag gjorde.

Bah!

Inga kommentarer: