måndag 20 februari 2012

LOL

Alltså Rossa, jag är fortfarande i totalt chock över morgonens händelser. Det var värre än du beskrev det... Vilket jävla stolpskott! XD

Imorgon måste jag verkligen jobba med distanskurserna. Ligger efter om fan!

In other news: Jag har blivit allergisk mot ananas :C Hela munnen är uppsvullen!!! Känns som om jag varit hos tandläkaren. Men jag ska vara glad antar jag eftersom jag googlade mina symtom och läste att även halsen kan svälla igen helt av ananas! :C

Nu ska jag kolla på Walking Dead, Once Upon a Time, Family Guy och American Dad. Måndag är bästa dagen för illegal nedladdning av tv-serier!

2 kommentarer:

Rossa sa...

haha, jag säger det samma trots att jag är van..=), hoppas vi kan ses snart, och kanske dra med de andra med på krogen någon kväll när jag är ledig =(. Tack för att du ska hjälpa mig på fredag, väldigt schysst...haha

.... sa...

Ja, bara jag inte ser henne så är det lugnt! ;D Hoppas jag knackar på rätt dörr också... hah.