tisdag 11 oktober 2011

Jävla bank

Va fan ska ni veta var jag jobbar för? Räcker det inte med att fråga om ungefärlig inkomst per månad? Det var nästan så att jag förväntade mig att de skulle fråga vilken min favoritfärg är. Jävla förnedring. Nu vet de även att jag bor hemma och är rätt misslyckad. Bitches.

Och varför ska jag betala för tjänster jag inte behöver men som "ingår" i priset? Seriöst, betala nästan 500 per år för att kunna använda mina pengar? Ja, men man får ju råååådgivning en gång om året! Jag klarar av att hantera mina pengar alldeles själv så, nej tack! Go fuck yourselves plz.

Jaja, nu har jag internetbank och ett sparkonto. Nu jäfvlar ska här läggas pengar på hög. Eller ja, det lär ju inte bli några pengar kvar att spara efter bankens utgifter. Men ändå.

Inga kommentarer: