tisdag 25 oktober 2011

:C

Usch, ägnade hela gårdagen åt att äta en massa onyttigheter. Alltså kakor, glass, godis (wtf) och jag drack ett glas cider (har inte druckit läsk på två år eller nåt). Det var rätt gott då men idag mår jag riktigt illa. Alltså det känns som om jag var ute på krogen igår och jag inte sovit ett skit inatt (men det har jag ju). Hur fan lyckas jag känna mig så dålig?

Jag tror stenhårt på att kroppen efter ett tag från godis och skit vänjer av sig från sockret och får en chock när man väl svullar.

Funderar på att försöka gå ut och power walka lite idag. Först måste jag städa, det ser riktigt jävligt ut här.

Annars kan jag meddela att min nya blogg som kommer vara skitproffsig och på engelska (lol, där försvinner proffsigheten i ett hav av grammatikfel) ser rätt bra ut i nuläget. Det finns inget skrivet ännu, men här är den iaf för den som vill se:

ragstocouture.wordpress.com

Där ska jag alltså visa hur man förvandlar sopor till snygga grejer. Har blivit en hel del sådana projekt på senaste tiden...

Inga kommentarer: