tisdag 13 juli 2010

Sommarnöje

Jag har plöjt igenom ungefär 60 avsnitt av Lost de senaste dagarna. Jag är fan helt förstörd!

Lost är vad Days of our Lives skulle vara om det utspelade sig på en öde ö med isbjörnar. Jävligt segt är det och säsongerna efter första är ju inte sådär jätteroliga, bara en massa nya mysterier och inga svar ges!

Funderar på att ge upp och läsa hur skiten slutade istället.

Har även läst 6 Kittyböcker. De är sjukt mysiga och perfekta att läsa på sommaren när man inte är så sugen på tunga romaner. Jag älskar dem precis lika mycket idag som jag gjorde när jag var 12. Försökte även läsa Tvillingarna men kom på att Jessica är lika irriterande och Elisabeth precis lika mesig som de var första gången jag läste om dem. Kitty är så mycket bättre. Girl power! Yeah!

Inga kommentarer: