söndag 25 juli 2010

Eiffeltorn till Maria

Från Etsy

Spana in dem :D

10 kommentarer:

Maria sa...

ooohh! Pretty, sjukt många fina jue!! :)

.... sa...

Ingen du är intresserad av? Många av de där butikerna har även andra saker som jag skulle behöva beställa. Så då kunde jag ju slänga in ett eiffeltorn i samma paket menar jag :P

Maria sa...

Åh!!! Vore underbart! Jag är så velig haha! Jag får ta mig en extra titt... återkommer:)

Maria sa...

omg! Shit va svårt, kan verkligen inte välja...tips!!?? Vill typ ha samma stl som den på Gina.... help! :)

Maria sa...

Jao! Jag kunde inte hålla mig, took the easy way out.. har inhandlat tornet på Gina för 19 :- helt okej ändå... tihi. My precious! ;P

Madeleine sa...

Men shit, jag hade helt förträngt att det kostade 19 spänn bara...haha.. Då var det lätt värt det!

Madeleine sa...

ja det där var jag alltså, felinloggad...

Maria Gleissberg sa...

Haha! Men du, det kostade 40:- när vi var där, nu var det mer nersänkt så då glimmade det till i mina ögon och jag kunde inte låta bli... Har ni sett inception btw? What did u think?

D'oh sa...

Men för i helvete, varför skrev jag ut hela mitt namn? Som om du inte vet vem jag är ändå? Hahah. Wtf, jag är så van att behöva signera allt på jobbet så nu gick det per automatik...

.... sa...

hahahahahaha!!!!!!!!!!! XD

Inception var ju typ ascool. Riktigt skoj idé och kändes väldigt värd att se på bio. Men fack, vilken jävla ljudnivå det var...OMG!!! Känns som om dom försöker kompensera den pyttelilla duken genom att vrida på volymen :P