lördag 27 mars 2010

Ny obsession:

Kanelbullar! Fan, jag MÅSTE verkligen ha kanelbullar som hårspänne. Försökte till och med att göra formar åt dem men ja, det failade ju som ni ser. Måste komma på ett sätt att göra dem mer... veckiga?

Photobucket

Jag och de andra två som bor hemma hos mig var i Katrineholm igår. Efteråt åkte vi till vingåkers designeroutlet. Jag ville ha allt. De har verkligen börjat få in snygga saker där! För några år sedan var det mest bara skräp som legat på något lager sedan 2002, typ.

I Katrineholm mötte vi en man som luktade fruktansvärt jävla illa. Alltså, jag höll på att SPY! Jag överdriver inte heller. Har aldrig varit med om att en lukt har fått mig att börja hulka... Han måste ha varit en levande död eller något, ingen kan lukta så illa! Luktade fan som ett lik som legat i vattnet och svällt två veckor. Jag vet ju inte hur det luktar, men jag inbillar mig att det luktar precis så! Aauughh :C

Inga kommentarer: