tisdag 30 mars 2010

Jag borde bli...

Uppfinnare alternativt forskare. När jag skrivit klart på uppsatsen idag (tänkte säga det så att alla vet att jag faktiskt jobbar rätt hårt på uppsatsen också haha) så började jag experimentera lite med min fimolera.

Resultatet:

Fimolera utblandat med vatten och...trumvirlvel... bakpulver! Och lera utblandat med vatten, ser ut som grönt hundbajs:

Photobucket

Känner mig jävligt nöjd med dessa. Den första tekniken kan man använda för att få till en verklighetstrogen tårtbotten och den sista kan man använda med vit lera och kunna spritsa leran och få grädde!

Det är ju också riktigt najs att det går att blanda ut leran med VATTEN istället för att köpa flytande Fimo som kostar 269 JÄVLA SPÄNN för en liiiiten flaska.

6 kommentarer:

Natalia sa...

Fantastiskt!
Men den rinniga fimon, stelnar den lika bra i ugnen sen?
Jag ska prova med en gång :)

Anonym sa...

Having read this I believed it was really informative.
I appreciate you taking the time and energy to put this informative article together.

I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments.
But so what, it was still worthwhile!

my site - search engine optimization company uk

Anonym sa...

Having read this I believed it was really informative.
I appreciate you taking the time and energy
to put this informative article together. I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments.
But so what, it was still worthwhile!

Also visit my web-site - search engine optimization company uk

Anonym sa...

Keep on working, great job!

Also visit my blog post; Privat krankenversicherung vergleich

Anonym sa...

My brother recommended I would possibly like this web site.

He was once totally right. This submit truly made my day. You cann't consider simply how much time I had spent for this information! Thank you!

Feel free to visit my site - Reisen Türkei

Anonym sa...

It's difficult to find well-informed people for this subject, but you sound like you know what you're
talking about! Thanks

my blog post can private loans be consolidated with federal loans